-.-




hej sockertoppar ! :love:
nu ska ja snart göra mig iordning.
vi ska på sån där student skit
för min kusin. -.-
sen när ja kommer hem ska ja sola, [ om solen håller sig ]
göra ansiktsmask & badafotbad ;)
härligt !
men nu ska ja gå och ta mig en varm, skön dusch !

pusspåmunnen sålänge. :love:



p.s - enkel ansiktsmask -

blanda ihop avokado, en msk honung
och en msk naturell yoghurt.
Massera in försiktigt i ansiktet och låt verka i 15-20 min,
 skölj sedan av med ljummet vatten

ja har inte provat de själv,
men eftersom att de står i en '' skönhetstidning ''
så litar ja på att de funkar.
de är inte den ja ska göra, men bara ett tips.
( enligt tidningen ska den få dig att känna dig som en
helt ny människa, men de tvivlar ja starkt på ! )

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; härligt :D.

2010-06-03 @ 13:44:55
URL: http://lindaviola.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0